maanantai 4. huhtikuuta 2011

Neuvolakorttikotelo

Nyt olen minäkin päässyt kiinni tähän villitykseen ja voih, kuinka koukuttavaa se onkaan! Löysin hyvän ohjeen täältä ja alkoi ompelukone laulaa. Omaan käyttöön jäi heti kaksi, ja varastoon kaksi; keltakukallisesta tuli susi (yritän korjailla siitä vielä kayttökelpoisen) ja pinkkikin taitaa jäädä omiin kokoelmiin, kun tuota kangasta ei minulla enää ole ja se on vaan niin ihku... Ja siis keltainenkin loppui tähän projektiin, joten harmittaa todella, ettei onnistunut hyvin. Olisi ehkä pitänyt ommella ensimmäinen kappale jostain muusta kankaasta...Mutta muita kuoseja on siis saatavilla niin kauan kuin kangasta riittää:)

Neuvolakorttikotelo kuusikko


Sisällä kuviokankaisiin sopivat vuorit


Sisällä neljä taskua.

Sisään mahtuu esimerkiksi kuvassakin olevat: Neuvolakortti, ultraäänikuvat, neuvolan ajanvarauskortti, sekä taiteltuja A4-papereita. Meillä ainakin kaikki äitiyspoliajanvaraukset ja verikoelähetteet säilyi hyvin tuolla.

2 kommenttia:

  1. Mulle mulle mulle ruskea tai ruskea, jooko? Saako jo varata? :) Hienoja ovat, jälleen kerran.

    VastaaPoista
  2. Joo, tuu vaan hakemaan! :) Oletko kenties Selloon päin tulossa tänää?

    VastaaPoista